תכנית ההכשרה לעובדים

תכנית ייחודית שכוללת הכשרה מעשית מקיפה לעובדים
ללימוד כלי שיווק ופרסום לניהול נכון של הרשתות החברתיות במקום העבודה.

עיקרי התכנית

עם ההתפתחות הטכנולוגיה ושינוי אורחות החיים שלנו האינטרנט הפך לחלק ממרקם החיי יום יום, מרבית האוכלוסיה בכל הגילאים שואבת את המידע שמסביבה מרשת האינטרנט ובפרט מהרשתות החברתיות.

לכן, חברות וארגונים מבינים את הצורך הגובר בכח אדם היכול לתפעל כלים אלו ואת החשיבות בכך.

היכולת לשמור על קשר עם הלקוחות ו/או קהלי היעד שהארגון איתם באינטרקציה הוא קריטי והוא הפך לחלק בלתי נפרד ממרקם העבודה בארגון. היתרונות בעובד המוכשר לנהל קמפיינים פרסומיים וערוצי מדיה חברתית הם עצומים.
החל מהגדלת החשיפה לפעילות הארגון, יצירת שיתופי פעולה ועד להגדלת ההכנסות לטווח הארוך במגוון תחומים.

בנוסף ללימוד ולהתנסות הפרטנית של העובד, תהליך הליווי הוא מקיף וכולל בתוכו חקר הצרכים והדרישות של הארגון, החל מהקצאת התקציב ועד לתכנית הפעולה הכללית והפרטנית לכל עובד.

לכל מוסד וארגון נתפרת תכנית בהתאמה אישית עם מטרות ויעדים ברורים ועם תכנית עבודה רשומה מראש שמטרתה לעודד צמיחה בכל פרמטר ידוע בארגון. התכנית בבסיסה מאוד גמישה ומותאמת לכל ארגון ולעובדים המעורבים והיא ניתנת להתאמה מלאה בהתאם.

הייחודיות של התכנית הוא בלימוד הכיתתי, ההתנסות בפועל וצורת הלמידה הייחודית ששמה בדגש את ה"קייס סטאדי" של כל משתתף ומשתתף ולימוד משותף מהאתגרים שעומדים בפני כל מפרסם בפייסבוק.

נושאי הלימוד בהכשרה הקבוצתית

נושא

1

הערוץ השיווקי שלי

  • בניית דף עסקי
  • עיצוב הדף
  • מילוי ההגדרות המומלצות
  • הקצאת משתמשים
  • הזמנת חברים
  • תפעול מערכת הפרסום האורגני
  • יצירת מטרות ויעדים ל-3 החודשים הראשונים
  • יצירת תכנית תקציבית לפרסום
  • יצירת תכנית פעולה לתכנים

נושא

2

הקמפיין הראשון

  • הכרת מערכת הפרסום הממומן
  • הגדרות חשבון מודעות (כרטיס אשראי, איזור זמן וכו')
  • סוגי קמפיינים נפוצים (חשיפה והגדלת מודעות , קמפיין לידים, קמפיין מעורבות וכו')
  • הגדרת קהלים ואפיונם- קייס סטאדיס מלקוחות/תלמידים קודמים ובניית 3 קהלים לכל משתתף.
  • הגדרות חשיפה ותקציב

נושא

3

קופירייטינג וכתיבה שיווקית

  • אסטרטגיות בכתיבת מלל שיווקי המניע לפעולה
  • קייס סטאדי של סוגי קמפיינים (מעורבות, הנעה לפעולה, השארת פרטים וכו')
  • כתיבה להנאה- כתיבת מלל אורגנית לא למטרות שיווק.
  • עקרונות לעיצוב גרפי במודעות
  • הכרת כלי הטסקט של פייסבוק
  • תרגול בהעלאת קמפיין ובשכלולו.

נושא

4

הקמפיינים שלי

  • קייס סטאדי של הקמפיינים של העובדים
  • בחינת עלות מול תועלת
  • נתונים סטטיסטיים ועיבודם
  • אוטומציה של קמפיינים
  • הטמעת התכנית השיווקית

במסגרת הלימוד הקבוצתי אנו מתרגלים מגוון כלים גרפיים פשוטים שבאמצעותם אנו יוצרים קופירייטינג איכותי שמטרתו להמיר ולהניע לפעולה קמפיינים פרסומיים בפייסבוק ובכך לתרגל ולשכלל את הקמפיינים שאנו יוצרים.

נושאי הלימוד בהכשרה הגרפית

נושא

1

עיצוב הדף העיסקי של הארגון

  • הכרת כלי עיצוב לשיפור תמונה
  • שיפורי תמונות ברזולוציה נמוכה
  • הכרת כלי עיצובי לבניית גרפיקה
  • התנסות בעיצוב קאבר

נושא

2

גרפיקה עיצובית שיווקית

  • עקרונות הכח המניע בעיצוב שיווקי
  • בנקים של תמונות בחינם ובתשלום
  • הכרת כלי תבניות חינמי לעיצובים
  • הכנת קולאז׳ים ותמונות לפוסטים
  • הכנת תמונה לפרסום מודעה ממומנת

נושא

3

קופירייטינג על קצה המזלג

  • עקרונות החשיבה המיתוגית
  • כתיבת מלל שיווקי למודעות
  • קייס סטאדי של ארגונים ומוסדות
  • תרגול ביצירת תמונות להנעה לפעולה

נושא

4

סרטונים ושאר ירקות

  • בניית סרטון טיפים פשוט
  • בניית סרטון קאבר
  • כלים חינמיים ליצירת סרטונים
  • הכרת בנק סרטונים חינמי לשימוש שוטף

לכל מוסד וארגון נתפרת תכנית בהתאמה אישית עם מטרות ויעדים ברורים ועם תכנית עבודה רשומה מראש

נושאים ותכנית פעולה בליווי האישי

מפגש אישי

1

  • הגדרת הדף העסקי ועיצובו: בחינת מתחרים, בניית קונצפט מיתוגי 
  • הכנת תכנית פעולה לתכנים שיווקיים ואורגניים.
  • מטרות ויעדים שיוקיים ל-3 חודשים הבאים.

מפגש אישי

2

  • קניית כרטיס אשראי נטען
  • ווידוא של הגדרות חשבון המודעות
  • בניית קהלים ל-3 מוצרים/שירותים של העסק
  • יצירת קמפיין חשיפה ראשון
  • תרגול קופירייטינג

מפגש אישי

3

  • הכנת 3 פוסטים עם קופי ועיצוב
  • יצירת קמפיין לידים מקונפג ורץ לשיעור האחרון.
  • מעקב על תכנית העבודה

מפגש אישי

4

  • אופציונלי- מעקב אחרי המרות ושיפור קמפיינים עתידיים

היתרונות בעובד המוכשר לנהל קמפיינים פרסומיים וערוצי מדיה חברתית הם עצומים.
החל מהגדלת החשיפה לפעילות הארגון, יצירת שיתופי פעולה ועד להגדלת ההכנסות לטווח הארוך במגוון תחומים.

תיק עבודות לבניה ע"י העובדים

דף עסקי

הקמת דף עסקי בצורה נכונה בפייסבוק

מלל איפיון

מלל תיאור עסק תיקני

תיאורי מוצר ושירות

הטמעת תיאורי מוצרים ושירותים

תמונת קאבר

אפיון ובניה של תמונת קאבר מותאמת

התאמת לוגו

התאמת הלוגו בצורה מדויקת לדף

עיצוב פוסט

3 עיצובי תמונות לפוסטים

עיצוב מודעות לקמפיין

עיצוב 3 תמונות לקמפיין מודעות תיקני

קולאז'ים

בניה ועיצוב 3 תמונות קולאז'

עיצוב תמונות השראה

עיצוב 3 תמונות למשיכת התעניינות

עיצוב תמונות טיפים

בניה ועיצוב 3 תמונות קולאז'

הנעות לפעולה

2 עיצובי תמונות המניעות לפעולה

סרטון פרזנטציה

בניה ועיצוב של סרטון טיפים פשוט