תכנית ההכשרה למשווק בפייסבוק

4  מפגשים כיתתיים, 4 שעות למפגש.
תכנית ייחודית שכוללת הכשרה מעשית מקיפה
ללימוד כלי הפרסום של פייסבוק

עיקרי התכנית

עם ההתפתחות הטכנולוגיה ושינוי אורחות החיים שלנו האינטרנט הפך לחלק ממרקם החיי יום יום, מרבית האוכלוסיה בכל הגילאים שואבת את המידע שמסביבה מרשת האינטרנט ובפרט מהרשתות החברתיות.

בזמנים אלו, אין כמעט אדם שאין לו חשבון אישי בפייסבוק וכלי זה ללא ספק הפך להיות מרכז המידע הראשי בו אנו שואבים מידע, מקבלים המלצות, צורכים ידע וגם מציצים לשכנינו.

בעקבות כל השינויי תפיסה שסביבינו, ועם הירידה בצריכת המידע מהעיתונות הכתובה ומהרדיו, הפייסבוק תפס את מקומו כמדיית הפרסום מבין הגדולות והמפותחות בעולם, לכן השיווק דיגיטלי הוא כבר לא דיגיטלי, הוא השיווק בה' הידיעה ונהפך לסטנדרט אלמנטרי שכל בעל עסק/ עובד שכיר בחברה או ארגון נדרש לדעת ולהתמצא בו.

התכנית הבאה באה לתת פתרון ומענה יעיל וממוקד לשיטות השיווק של פייסבוק- מהכרת הכלים ובנייתם ועד לשכלול השיטות השכיחות שיש.

הייחודיות של התכנית הוא בלימוד הכיתתי, ההתנסות בפועל וצורת הלמידה הייחודית ששמה בדגש את ה"קייס סטאדי" של כל משתתף ומשתתף ולימוד משותף מהאתגרים שעומדים בפני כל מפרסם בפייסבוק.

סילבוס הקורס

שיעור

1

הערוץ השיווקי שלי

  • בניית דף עסקי
  • עיצוב הדף
  • מילוי ההגדרות המומלצות
  • הקצאת משתמשים
  • הזמנת חברים
  • תפעול מערכת הפרסום האורגני
  • יצירת מטרות ויעדים ל-3 החודשים הראשונים
  • יצירת תכנית תקציבית לפרסום
  • יצירת תכנית פעולה לתכנים

שיעור

2

הקמפיין הראשון

  • הכרת מערכת הפרסום הממומן
  • הגדרות חשבון מודעות (כרטיס אשראי, איזור זמן וכו')
  • סוגי קמפיינים נפוצים (חשיפה והגדלת מודעות , קמפיין לידים, קמפיין מעורבות וכו')
  • הגדרת קהלים ואפיונם- קייס סטאדיס מלקוחות/תלמידים קודמים ובניית 3 קהלים לכל משתתף.
  • הגדרות חשיפה ותקציב

שיעור

3

קופירייטינג וכתיבה שיווקית

  • אסטרטגיות בכתיבת מלל שיווקי המניע לפעולה
  • קייס סטאדי של סוגי קמפיינים (מעורבות, הנעה לפעולה, השארת פרטים וכו')
  • כתיבה להנאה- כתיבת מלל אורגנית לא למטרות שיווק.
  • עקרונות לעיצוב גרפי במודעות
  • הכרת כלי הטסקט של פייסבוק
  • תרגול בהעלאת קמפיין ובשכלולו.

שיעור

4

הקמפיינים שלי

  • קייס סטאדי של הקמפיינים של המשתתפים
  • בחינת עלות מול תועלת
  • נתונים סטטיסטיים ועיבודם
  • אוטומציה של קמפיינים
  • הטמעת התכנית השיווקית
  • סיום וקבלת תעודות.

לכל תכנית לימוד שלנו, כל משתתף מחויב להגיע למפגשים אישיים על מנת לעבוד על תכנית העבודה הפרטנית שלו, להטמיע אותה בחיי היום יום שלו ולשפרה עם הזמן.

חלק זה הוא חובה בכל קורס והוא חלק משמעותי בהצלחת המטרות שאנו מציבים בלימוד.

נושאים ותכנית פעולה בליווי האישי

מפגש אישי

1

  • הגדרת הדף העסקי ועיצובו: בחינת מתחרים, בניית קונצפט מיתוגי והפניה לבעלי מקצוע במידת הצורך לצורכי יצירת גרפיקות.
  • הכנת תכנית פעולה לתכנים שיווקיים ואורגניים.
  • מטרות ויעדים שיוקיים ל-3 חודשים הבאים.

מפגש אישי

2

  • קניית כרטיס אשראי נטען
  • ווידוא של הגדרות חשבון המודעות
  • בניית קהלים ל-3 מוצרים/שירותים של העסק
  • יצירת קמפיין חשיפה ראשון
  • תרגול קופירייטינג

מפגש אישי

3

  • הכנת 3 פוסטים עם קופי ועיצוב
  • יצירת קמפיין לידים מקונפג ורץ לשיעור האחרון.
  • מעקב על תכנית העבודה

מפגש אישי

4

  • אופציונלי- מעקב אחרי המרות ושיפור קמפיינים עתידיים